14 May 2013

How to start sewing you say?

EN You have to stop being scared of cutting old clothes, sheets, fabric, etc. I learned all I know now (still not perfect of course) by making mistakes. I used to make really ugly stuff, but with patience and determination you get to achieve better results at some point. Today the task is even easier with tools such as youtube and other platforms online. There is no excuse possible anymore to not DO if you want to! The “nobody can teach me” is gone!

I leave below the links of my favorite channels on youtube so that you start looking around and start
making your own garments! And do not forget to subscribe to the last one! ^-^

✂---------------------------

FR Il ne faut plus avoir peur de couper des vieux vêtements, des draps, du tissu acheté… Perso, j’ai appris en faisant beaucoup de choses moches au début, mais peu à peu je me suis améliorée. Cependant aujourd’hui on a youtube et d’autres choses sur internet, donc il n’y a plus d’excuse de ne pas se mettre à coudre (alors qu’on a envie) parce que « je n’ai personne qui m’apprenne » ou d’autres excuses du genre :p

Plus bas je vous laisse les liens vers mes chaînes préférées sur youtube. Oubliez pas vous aboner au dernier de la liste! ^-^


✂---------------------------

ES Tienes que perderle el miedo a las Tijeras. Corta todo! :p bueno… no exageremos… Conozco muchas chicas que no se atreven a cortar un par de jeans, o un vestido, etc. Y es a eso que me refiero aquí. No tengas miedo de cortar ropa vieja, sabanas, tela.. Yo aprendí cometiendo errores y haciendo cosas feas! Pero así, poco a poco me fui mejorando. Hoy en dia hay multitud de útiles que puedes aprovechar en internet, como youtube. Ya no hay excusa para no empezar a hacer tu ropa si quieres!

Abajo dejo los enlaces para mis canales de youtube preferidos. No se les olvide abonarse al ultimo! ^-^


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...